Wednesday, December 28, 2011

Sherlock Holmes 2 - A Game of Shadow

Sherlock Holmes 雖不是非看不可的戲,但娛樂性十足。與其說此片是偵探片,我更覺得這是笑片。唔想用腦但又想睇下戲笑下,我會推薦呢部~睇完零負擔,唔會思前想後,好!

2011年,真的沒甚好戲,但這裡在新加坡,無論是爛片或好片都座無虛席。友人說,星人怕蝕底,無論好與壞,他們什麼都要看,什麼都要排,什麼都要爭。不習慣也得習慣,這便是新加坡。還記得有一次在Dhoby Ghaut 附近,我同Koen見到某一商場外的巴士站有好多人排隊,在好奇心驅使下亦即八卦,Koen 去問排隊既人到底是什麼一回事。我地問左2-3個人,佢地都話唔知排咩,見有人排咪排下睇下係咪有野拎,有野派。佢地自己講完都笑,我同Koen真係當場呆左,唔知咩事都排,你地好多時間呀?

返返正題,除左Sherlock Holmes,年尾唔知仲有咩戲好睇。 之前睇左 MI3,爛片!所以再上Mission Impossible 冇打算去睇,但好多人睇左都話唔錯,都有心郁想睇。另外2套我想睇既戲分別係War House 同埋 50/50。會儘量安排係呢個Long Weekend 睇! 熱切期待假期既來臨呀!

No comments:

Post a Comment